Natsejlads med Sejlerskolen

Natsejlads med Sejlerskolen

Her er alle tiders chance for at opleve det fantastiske det er at sejle om natten, se stjerner og måske månen.

Vi mødes i klubhuset fredag d. 19. aug. kl. 18:30 til skippermøde og tager derefter af sted sammen mod Holbæk. Vi følges ad igennem den vestlige rende og drejer mod styrbord og kort tid efter til bagbord ind til Holbæk gammel havn. Her mødes vi alle for at tale om turen og får os en lille en til at sove på.

Ole C. Bækmark har lovet at sejle derned i forvejen. Ole og co. vil tage imod os og der er overnatningsmuligheder i Ole ’båd – så vi kan fordele os i de både vi er i.

Lørdag d. 20. aug. smutter Knold efter morgenbrød (som Sejlerskolen betaler). Vi tager så hjemad via den østlige rende rundt om Orø. Har vi tid kan vi spise frokost sammen, enten på vandet eller i f.eks. i Hammer havn.

Til sidst sejler vi hjem til Lynæs og rigger af og mødes i klubhuset for at sige fortsat god weekend. Forventet ankomst ca. 17 – afhænger af vejr og lignende.

Aktiv tilmelding – her nedenfor – eller send en mail til knold@knolds.dk

DEADLINE: Onsdag d. 17. aug.

Sejlerhilsen Knold

17.08.2016